26 de juny del 2017

Moisés, estigues quiet, de Lliris Picó a la Fira del llibre d'Alacant


El dilluns 3 de juliol, a la Fira del llibre d'Alacant, Lliris Picó signarà el seu llibre Moisés, estigues quiet. Serà a les 19 hores a la caseta del Gremi de llibrers.

Moisés, estigues quiet ha guanyat el Premi Enric Valor i també el Premi de la crítica de l'AELC al Millor llibre juvenil. Al llibre, Lliris Picó fa parlar a Moisés en primera persona:

Sóc Moisés i en aquest llibre us explique coses meues. Una d'elles és que sóc hiperactiu. Des dels 5 anys hem visitat un grapat de metges i psicòlegs fins que vaig ser diagnosticat i etiquetat, com els paquets de pasta. "Moisés estigues quiet", "Moisés para un moment", "Moisés deixa cada cosa al seu lloc"... No, si jo ho entenc: tant de moviment treu de polleguera a qualsevol. De fet m'altera a mi mateix. Però què voleu que faça! També sóc adoptat i m'enamore i m'equivoque i hi ha qui em té mania, però també m'estimen molt... Tots som així de diferents, als quinze anys?

Per saber més sobre el llibre cliqueu a la pàgina https://www.bullent.net/libro/3181-Moises_estigues_quiet

En aquest enllaç us podeu descarregar el podcast de l'entrevista que li feren a Ràdio Sant Vicent a Lliris Picó el passat dia 16 de juny: http://www.radiosanvicente.com/podcast/index.php?name=especial_una_finestra_-_2017.06.16_._19.59.mp3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada