21 de maig del 2015

A Ibi, Moisés, estigues quiet, de Lliris Picó


El divendres 29 de maig, a Ibi, es presenta Moisés, estigues quiet, de Lliris Picó. És un llibre molt especial per a la seua autora, que fa parlar Moisés en primera persona i en el llibre i es nota que coneix de primera mà de les vicissituds pròpies d'un jove de l'edat de Moisés. I amb les característiques de Moisés, és a dir: 

Sóc Moisés i en aquest llibre us explique coses meues. Una d'elles és que sóc hiperactiu. Des dels 5 anys hem visitat un grapat de metges i psicòlegs fins que vaig ser diagnosticat i etiquetat, com els paquets de pasta. "Moisés estigues quiet", "Moisés para un moment", "Moisés deixa cada cosa al seu lloc"... No, si jo ho entenc: tant de moviment treu de polleguera a qualsevol. De fet m'altera a mi mateix. Però què voleu que faça! També sóc adoptat i m'enamore i m'equivoque i hi ha qui em té mania, però també m'estimen molt... Tots som així de diferents als quinze anys?

Una història que dóna per parlar llargament de les distintes maneres d'encarar la vida. La de Moisés està conquerint el cor dels seus lectors.

Tot el que vulga participar de la conversa, pot anar al Centre social Polivalent (c/ Dr. Ferran, 5 d'Ibi) el divendres 29 a les 20h.

A la taula hi seran, a més de l'autora, Glòria Gómez, Presidenta d'El Teix i
el llibreter Luis Casado.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada